Jó Stratégiával meghódíthatod az egész világot!
Megmutatom hogyan!
A stratégia több részből áll.
TERV:
1. Egy határozott hosszútávú cél kitűzése.
Most és később:Kiknek, mit, hol, milyen minőségben, mekkora bevétellel értékesít…
Cég jövője mi legyen 1-10-100.. fős, saját tulajdonban marad, öröklődik, tőzsdére megy, eladásra szánt..
ELŐKÉSZÜLET:
2. Saját kiaknázható képességeid számbavétele
3. Saját hiányosságaid fejlesztésének a lehetősége, illetve ebből előny kovácsolása
4. Környezet veszélyeinek feltérképezése és elkerülése
5. Környezet lehetőségeinek a kihasználása
AKCIÓ
6. A hosszútávú cél felbontása részfeladatokra.
7. A részfeladatok megvalósításának lépései.
8. Várható kiadások, bevételek
MARKETING
9. Vevő szerzési, megtartási módok
10. Reklámozási helyek, módok
HARC és SZÖVETSÉG
11. Konkurenciával való viszony
12. Kapcsolódó cégekkel való viszony
Ha ügyesen fogalmazod meg a stratégiádat, akkor már kezedben a siker!
A legtöbben anélkül vágnak bele a cégalapításba, hogy felfognák ennek jelentőségét.
Ez magyarázza, hogy az újonnan alakuló cégek majdnem fele nem éli meg az 1 éves kort.
Ahhoz, hogy egy ilyen túlzsúfolt piacon megélj, ahhoz a te cégednek egyedinek kell lenni.
Pontosan meg kell határoznod, hogy kiknek akarsz eladni és pontosan mit.
Így tudsz jó reklámüzenetet gyártani, és elérni, hogy minden ilyen típusú vevő nálad vásároljon.
A jó stratégia része, hogy olyan áron add a terméked, ami fedezi
a költségeidet (és a vágyott profitot) és a vevők meg tudják fizetni.
Ha előre tudod, hogy melyik hónapban mekkora kiadásaid lesznek
és mekkora bevétel várható, akkor azt is tudod, hogy
elegendő pénz áll-e majd rendelkezésedre a fejlesztésekre.
Kérdésed van? Hívj fel!