A csomagolásól alap elvárás, hogy praktikus, védelmet nyújtó legyen, a fontos kötelező információkat tartalmazza.
Ezen felül nagyon fontos része az értékesítésnek a kinézet.
A boltban a polcon sok azonos tulajdonságú termék közül hogyan döntöd el, hogy melyiket választod?
A legfontosabb talán a bizalom. Elhiszed-e, hogy a kínált termék tényleg megoldja-e azt problémát, ami rá van írva.
A kiválasztott epres müzli vajon fűrészpor ízű lesz, vagy tömény cukor, vagy finom valódi eperdarabkákkal teli?
![]() |
![]() |
![]() |
Itthon, ha elég sok reklámot megnézel, akkor valószínű, hogy a márkásabb terméket választod, illetve amelyiknek a reklámja jobban megfogott.Két ugyanolyan jó márka közül pedig a szebb csomagolásúért nyúlsz tudat alatt is.
De mit választasz külföldön, ha nincs egy világcég terméke sem jelen? Ugye mennyit elárul a csomagolás? Szerinted melyik a piacvezető cég terméke ezek közül?
![]() |
![]() |
![]() |
Valószínűbb, hogy a rózsaszín zacskósat fogod választani, és nem a medvéset.
A csomagoláson látható ételfotó, a harmonikus színvilág,együtt biztosítja, hogy a termék beváltja a hozzá fűzött reményeket.
A színek kiválasztásánál fontos betartani a szín-szabályt,. Például bio ételekhez, zöld, natúr, bézs színeket társítsunk.
A drága luxus termékek általában fekete, arany, bordó, ezüst színeket tartalmaznak.
Ha saját terméked van, akkor kérlek ne érd be annyival, hogy nylon zacskóba teszed és egy A6 lapra kinyomtatott kis cetlit dugsz mellé. Erre ne sajnáld a pénzt, mindenképp szakembert kérj meg!
Ezen felül legyen praktikus, esetleg formabontó, érdekes a csomagolás. Nemrégiben 11 díjat hoztak el hazai cégek a nemzetközi csomagolás technikai kiállításról.
Cikk róla itt>>http://www.worldstar.org/2016-worldstar-awards