Az elégedett vevő

Legyenek elégedettek a vevőid!

Lepd meg vevőidet és egy életen át visszajáró vevőid lesznek, sőt ajánlani fogják cégedet másoknak is.

Egy vevőt megszerezni rengeteg pénz és idő. Megkeresni a lehetséges vevőt, elérni , hogy elolvassa a hirdetésed, vagy észrevegye a boltod, utána pedig megbízzon benned, bejöjjön hozzád és vegyen is valamit.

  • El kell juttatni hozzá a a boltod helyét, terméked hírét. Megkeresni a lehetséges vevőt, elérni hogy elolvassa a hirdetésed, vagy észrevegye a boltod.
  • A terméked nagyszerűségére rávilágítani: Betölti a szükségletét, pont ez kell neki és nem más, elégedett lesz, ha megveszi.
  • Érdekeltté kell tenni abban, hogy tőled vegye meg és ne mástól. pl cseregaranciát vállalsz érte, kedvező áron, vagy kedvező kiegészítőkkel adod…

Ki kell építeni a boltod és céged iránt is a bizalmat, nem csak a terméked iránt.

  • Egy koszos kinézetű étterembe nem jönnek könnyen be, akármilyen finom az étel.
  • Egy rumlis ruhaboltba, gyűrött ruhák közé nem megy be felpróbálni azokat senki.
  • Egy undok, flegma alkalmazottad miatt az egész szolgáltatásodat elutasíthatják.
  • És mi a biztosíték, hogy a céged jövőre is itt lesz és a garanciát, karbantartást érvényesíteni tudja?

Ha sikerül elérned, hogy elégedett legyen, akkor legközelebb is tőled vásárol, és tovább ajánl téged ismerőseinek is, ami ingyen reklám.

Drága a reklámköltsége és sok munka van abban, hogy elérj 1 vevőt. Ha már elérted őt, akkor tartsd meg!

A vevődnek is jó, ha tudja, hogy van egy hely, ahol kiszámíthatóan mindig jó minőségű terméket fog kapni, kedvesen szolgálják ki és ha gondja akad a termékkel, akkor biztosítják a garanciát.

 

kedves_kiszolgalas