Milyen a jó Logo, és minek is kell egyáltalán?
Mi a logo?
A logo nem egyszerűen egy kis mütyür embléma.
Fontos feladata van!
Bevési a céged nevét a leendő vevőid tudatába.
A logo a titokban lopakodó üzletkötőd.
Egy jól elkészített logó láttán a vevő egyből tudja, hogy téged keres, a te terméked kell neki.
Egy futó pillantás is elég, hogy eszébe juss. Állandó jelenléted megbízhatóságot jelent.
Ha nem is szán időt arra, hogy végig olvasson egy hosszú reklámszöveget, de mindennap egytized másodpercre bevillan a szemébe a te logód. Amikor pedig szüksége lesz egy termékre, a tudatalattija az általa legjobban ismert, legrégebb óta ismert céget fogja választani, azt amelyiknek a logóját és reklámját a legtöbbször látta.
Milyen legyen a tökéletes, vevőszerző logo?
Három csoportba lehet sorolni a logókat:
Cég/Márka nevet ábrázoló: Sony, Nivea
Csak ábrát tartalmazó: Audi 4 karikája
Nevet és ábrát egyaránt tartalmazó: Starbuck Cafe, Nike,
Kezdetben javaslom, hogy szerepeljen a cég neve is.
A leghatékonyabb logók tartalmazzák a cég nevét és egy ábrát is.
Amikor már a cég és a emblémája közismert, akkor leválhat a név a rajzról.
Ilyen például a Nike és a híres pipa, mely rajz mostanra már a cég neve nélkül is megáll önmagában, vagy a McDonald’s jellegzetes M betűje.
Amennyiben a te céged még nem ennyire híres, akkor feltétlenül szerepeltesd a logón a céged vagy márkád nevét!
Az embléma rajza lehet ötletes, lehet a termékre jellemző, vagy csak jelképes. Mindenképpen illeszkednie kell a céged arculatához. Ha komoly céged van, akkor méltóságteljesebb logód legyen. Ha fiatal az ügyfélköröd, akkor lehet színes, vicces…
Hívj, vagy írj, és elkészítem neked a vevőszerző logódat.