Fejlődik a technológia
A vevők bizalmáért folytatott küzdelemben sok eszköz áll rendelkezésére, melyeket vétek lenne kihagyni.
Régen elegendő volt egy színes cégtábla a boltra.
Ma már elengedhetetlen, hogy legyen honlapja minden cégnek.
Pár éve már szinte kötelező a Facebook-on /Google+ on megjelenni, és a
YouTube-ra videót feltölteni.
Egyre többen használnak mobil telefonhoz applikációt, és
Interneten keresztüli megrendelést.
Ha lemaradsz, szép lassan elsodródsz és azt veszed észre, hogy már nem vagy a piacon.
-Azzal áltatod magad, hogy a te vevőid nem keresgélnek az interneten?
De bizony ott keresnek. Kérdezz meg ma pár vevődet, és meg fogsz lepődni.
A kedvencem, amikor egy néni, akinek bedobtak egy szórólapot tűzifa akcióról, megkérte a kis unokáját, hogy nézze már meg a számítógépén, hogy jó áron adják-e ezek a fát.
Termékeknél: A termékválasztékot, az árakat, a véleményeket megnézik a neten, mielőtt a boltba bemennek.
Szolgáltatásoknál: Megnézik a referencia képeket, hogy milyen munkát végzett másoknál.
Nagyvállalatoknál: Tájékozódnak milyen minőségű a cég, mi a szakterülete, mennyire igényesek, esetleg leinformálják a megadott referenciák felkeresésével.
-De te nem szereted?
Az információ áradatban segíts megtalálni a vevőidnek a boltod minden lehetséges módon. Ha ehhez facebook hirdetés kell, akkor azzal, még ha te magad nem is szereted a közösségi médiát, mert dicsekvős magamutogatósnak tartod. A cégednek szüksége van a nyilvánosságra, ismertségre. Oda kell menni, ahol a vevő van.