Profi Vállalkozás

Most alapítasz  céget?
Vagy már van céged, de nem igazán megy jól?
Többet szeretnél tudni a vállalkozásod várható sikeréről?
Tudom mi segít neked!

Stratégia tervet és ezen belül üzleti tervet kell készítened!

Megmutatom hogyan!

Legyél azon irigyelt vállalkozók egyike, akinek sikerül elsőre egy jól futó vállalkozást létrehoznia.
Ha ügyesen fogalmazod meg a stratégiádat, akkor már félig kezedben a siker! A legtöbben anélkül vágnak bele a cégalapításba, hogy felfognák ennek jelentőségét. Ahhoz, hogy egy ilyen túlzsúfolt piacon megélj, ahhoz a te cégednek egyedinek kell lenni. Pontosan meg kell határoznod, hogy kiknek akarsz eladni és pontosan mit. Így tudsz jó reklámüzenetet gyártani, és elérni, hogy minden ilyen típusú vevő nálad vásároljon.

A jó stratégia része, hogy olyan áron add a terméked, ami fedezi a költségeidet (és a vágyott profitot) és a vevők meg tudják fizetni.
Ha előre tudod, hogy melyik hónapban mekkora kiadásaid lesznek és mekkora bevétel várható, akkor azt is tudod, hogy elegendő pénz áll-e majd rendelkezésedre.

Ki tud ennyi mindent kiszámolni előre? Erre már nem elég egy kockás füzet.
De ne aggódj! Pont Rád gondoltam, amikor elkészítettem a  “Vállalkozás alapozás” csomagokat.

Készítettem 3 csomagot is, hogy az igényeidnek és a lehetőségeidnek megfelelőt választhass.
A Profi Vállalkozás alapozás csomag tartalma:


Stratégiai terved
kidolgozásához szükséges útmutatást. Ez tartalmazza azokat a szükséges építőelemeket, amiket át kell gondolnod, meg kell határoznod. /Ez tömör, velős leírás,amiből mindent megtudsz. Nem több száz oldalasra írtam, mert akkorát úgysem olvasnál végig. Én megtanultam azt a sok száz oldalt rengeteg könyvből, és hidd el nekem, ha nem akarsz doktorálni, akkor ennyi a lényeges rész belőle:) /

Üzleti terved kidolgozásához egy részletes útmutatót, azokról amiket ki kell számolnod ahhoz, hogy ne csődölj be az első év végére, hanem büszke lehess magadra, hogy IGEN , MEGCSINÁLTAM ÉS SIKERÜLT.

A kiszámolásához tartalmaz egy Excel táblázatot,  ami  Jövedelmezőségi tervet számol ki,  Készlet tervet-, Készletezés hatékonyságát-, Költségtervezést- és 5 éves Beruházás megtérülést számol. (Kétfélét készítettem, egyik szellemi szolgáltatás jellegű vállalkozás számára,ahol nem kell készletekkel bajlódni, a másik termékértékesítő cégnek, ahol a készletezés kulcs  fontosságú tényező. )

Ezekből világosan látni fogod, hogy mik a buktatók, minek az árán, költségén kell változtatnod. Ez segít, hogy a légvár
építés helyett a realitás talaján állj.

Marketing tanácsadás, hogy megértsd, hogy mit miért kell alkalmazni és mik azok a módszerek, amik válság idején működnek.

Marketing terv készítése személyesen a te céged számára, hogy annyi vevőd legyen, amennyiről álmodni sem mertél.
Veled együtt dolgozom ezt ki, megismerve a terméked, szolgáltatásod, a célpiacod és a környezetedhez igazítom, hogy  a legtökéletesebb megoldás készüljön el.

Figyelemmel kísérés. Év közben folyamatosan kiértékelem céged haladását, fejlődését.  Így te is látod a marketing terv sikerességét. Tanácsadással, konzultációval segítek.
A Felkészülő Vállalkozás alapozás csomag tartalma:
Tartalmazza a Stratégiai ter és Üzleti terv leírást, valamint az kiszámoláshoz szükséges Excel táblázatot.
Ezzel a csomaggal már meg tudod tervezni, azt, hogy milyen feltételekkel érdemes elindítani a vállalkozásodat. Ez már megvéd a nagy bukásoktól. Ha van rengeteg marketing ötleted, vagy csak még nem vagy abban a fázisban, ahol a marketingedet is elkezdenéd tervezni, ráadásul még nem is látod a lényegét, ezért nem szánsz sok pénzt  rá, akkor Neked ez az ideális csomag.
Természetesen bármikor megrendelheted később a Profi Vállalkozás alapozás csomagot,és akkor csak a két csomag ára közti különbözetet kell majd kifizetned.

 

A Számító Vállalkozás alapozás csomag tartalma:
Ez a csomag csak az Excel táblázatot tartalmazza. A táblázatban szerepelnek magyarázó sorok, tehát ki fogod tudni tölteni. Azért készítettem ezt a csomagot, mert lehet, hogy egyenlőre nagyon szűkösek az anyagi lehetőségeid, de nem akarom, hogy emiatt lemaradj a tervezés fontos szakaszáról. Iratkozz fel az ingyenes tanácsadó tanfolyamomra. Járj sokat könyvtárba, bújd az internetet, szedj össze minél több információt.


Vajon neked való a Vállalkozás alapozó csomag?


Ne rendeld meg a csomagot, ha csak álmodozni szeretsz és a körülményekre fogni, hogy miért is nem kezded el a vállalkozást.  Nem neked való, ha  vakon bízol a szerencsében,és úgy gondolod, hogy neked alapos tudás nélkül is minden sikerül.

Ez a csomag azoknak való, akik tényleg sikeresek akarnak lenni. Azoknak való, akik szeretnek megalapozott döntéseket hozni az életükben. Akik elég előrelátóak ahhoz, hogy ne vakon szaladjanak egy szakadékokkal teli hegyoldalon.

De rendeld meg, ha sikeres vállalkozást akarsz indítani, ha szeretsz megalapozott döntéseket hozni, ha nem akarod vesztegetni az idődet!
A rengeteg internetes anyag és bolti szakkönyv mind-mind csak általános információt ad, de egyik sem ad a kezedbe egy egyszerűen használható összefoglalót, és egy olyan eszközt, amibe csak pár általad ismert  számot kell beírnod és minden magától kiszámolódik. Ennek a táblázatnak a használatához nem kell különös szakértelem! Ha tudsz az egérrel kattintani és be tudsz gépelni pár számot, akkor ezt is fogod tudni használni.

Mivel szeretem látni, ahogy egy-egy vállalkozás elindul, szárnyra kap ezért készítettem ezt a pár csomagot neked.
A célom az, hogy olyan marketinged legyen, amitől fellendül az üzleted!
RENDELD MEG az e-könyvet és a hozzá tartozó táblázatot!

Írd meg az e-mail címed a kapcsolat@fellenditomarketing.hu-ra címre és elküldöm a számlaszámomat, ahova utalhatod a vételárat.
Az összeg megérkezte után küldöm a kért Vállalkozás alapozó csomagot.

Mivel célom, hogy sikeres legyél, ezért a kérdéseidre készséggel válaszolok!
Ízelítő:

Tartalom jegyzék:
1.    Stratégiai terv

1.1. Küldetés: Mit forgalmazol, mi vele a célod.

1.2. Piac szegmentálás: Kiknek akarsz árulni
Termék  pozícionálás: Milyen minőségben

1.3. Értékesítési csatorna:Hol akarsz boltot nyitni

1.4. Tevékenység tervezés:Mekkora céget akarsz

1.5. Gazdasági célok

1.6. (SWOT) Várható buktatók és kiaknázható lehetőségek felmérése

2.    Taktikai terv

3.    Operatív terv

3.1. Versenytársak elemzése:

3.2. Adó és Vám

3.3. Üzleti terv készítés:

3.4. Cég bejegyzés

3.5. Helyiség bérlés

3.6. Belső építész

3.7. Helyiség üzemeltetéshez engedélyek

3.8. Áru beszerzés

3.9. Reklámok kidolgozása

3.10. Munkaerő felvétel

4.   Üzleti terv

4.1. Bevezető oldal:

4.2. Összefoglaló:

4.3. Iparág háttér elemzés

4.4. Marketing terv (4P)

4.4.1.Ár

4.4.2. Termék

4.4.3. Reklám

4.4.4. Hely

4.5. Pénzügyi terv

4.5.1. Bejövő-kimenő pénzek /CashFlow operatív és finanszírozás,/

4.5.2. Jövedelmezőségi terv havi bontásban

4.5.3. Likviditási terv

4.6. Mérleg terv

4.7. Fedezeti pont

4. 8. Kockázat becslés

4. 9. Függelék                

1.               Stratégiai terv
Ahhoz, hogy üzleti tervet készíts, kell egy stratégiai tervednek lenni, hiszen annak a megvalósítását támasztja alá az Üzleti tervben szereplő  Lépések és Költségek. Itt egy konkrét példát mutatok-ruha bolt nyitásról-, mert szerintem a példákból lehet a legjobban megérteni, hogy melyik meghatározás miért  is fontos. Vezesd végig ezen a folyamaton a saját cégedet is. Meglátod, a meglévő céged is könnyen helyre billen ettől a csodaszertől!

1.1. Küldetés: Mit forgalmazol, mi vele a célod.

A céged jövője itt dől el! Itt kell egyértelművé tenni, hogy miért is vágsz bele a cég alapításba. Ha nincs küldetésed, akkor nem fogod tudni azt sem jól kialakítani, hogy kik lesznek a vevőid, hol találod meg őket, hogyan fogsz hozzájuk szólni. Ha már van működő céged de nem megy elég jól, akkor a Strartégiádat kell alaposan újra átgondolnod!
Azt is itt határozod meg, hogy milyen formában akarod üzemeltetni acéged.(Kft, Bt..)
·             :Küldetés A küldetés lehet  valami megjobbítássa, vagy valami nagy dologgal szembe szállás…olyan, amivel a vevőd is tud azonosulni, amely küzdelembe Ő is szivesen melléd áll.

Pl: Bio festék az asztma ellen vagy
az  iparművészet támogatása… :
A hazai és a Kárpátmedencében élő fiatal magyar iparművészek támogatása,  tervezők ruháik árusításával, mert hiányt pótol a hazai piacon az igényes dizájn ruha.

·              Mód: Termelés vagy  nagy kereskedelem vagy kiskereskedelem.
Pl: Saját értékesítésben minőségi férfi-női divat ruhák forgalmazása,
Bizományosi értékesítésben néhány kiegészítő termék: tervezői táskák, cipők, ékszerek forgalmazása.

·              Forma: Kiskereskedelmi cégként, egyszemélyes Kft formában.

1.2. Piac szegmentálás: Kiknek akarsz árulni
Termék  pozícionálás: Milyen minőségben

…..

Beruházás előkészítés

beruházás táblázat

StrategiaMarketingReferencia

RENDELD MEG az e-könyvet és a hozzá tartozó táblázatot!

Írd meg az e-mail címed a kapcsolat@fellenditomarketing.hu   címre és elküldöm a számlaszámomat, ahova utalhatod a vételárat.
Az összeg megérkezte után küldöm a Vállalkozás alapozó csomagot.

Kérdésed van? Hívj fel!